Co nowego na Mixcloud?

Dawno nie zaglądałem na Mixcloud. Pamiętam, że ostatnio spędziłem tam sporo czasu po tym jak dowiedziałem się, że nie żyje Gil Scott-Heron. Odsłuchałem kilkunastu miksów, wytarłem łzy i jakoś nie dane mi było trafić na tę stronę ponownie.

Dziś sprawdzam, co tam u nich i widzę dwie, całkiem spore zmiany. Po pierwsze zniesiono ograniczenie rozmiaru wgrywanego pliku.

Po drugie, wprowadzono grupy, które pozwalają fanom poszczególnych gatunków pozostawać ze sobą w ciągłej łączności. Obie zmiany należy uznać zdecydowanie za udane. Lubię ładne rzeczy, Mixcloud jest ładne, polecam.

Co nowego na Mixcloud?

Skomentuj

