Facebook podał czego słuchają ludzie, którzy zaczynają być z kimś w związku.

Walentynki co prawda za nami, ale nie dałem rady tego wpisu wrzucić wcześniej, byłem chory. Mam zwolnienie. (copyright W. Jarzabek)

Ostatnie połączenie Facebooka z serwisami streamującymi muzykę stworzyło możliwości, które, muszę przyznać, nie przyszły mi do głowy. Nie wpadłem bowiem na to, jak genialnym pomysłem jest łączenie danych publikowanych przez użytkowników Facebooka z muzyką, której aktualnie słuchają. Ja na to nie wpadłem, łby z Facebook Data – tak.

Sprawdzili oni prostą rzecz – czego ludzie słuchają na Spotify w trakcie zmieniania na Facebooku swojego statusu na „w związku”. Okazało się, że utworem, który najczęściej towarzyszył szczęśliwym zakochanym był zeszłoroczny hit Jasona Derulo „Don’t Wanna Go Home”.

Na kolejnych miejscach znalazły się następujące kawałki:

  • „Love On Top” by Beyoncé
  • „How to Love” by Lil Wayne
  • „Just The Way You Are” by Bruno Mars
  • „Good Feeling” by Flo Rida
  • „It Girl” by Jason Derulo
  • „Stereo Hearts” by Gym Class Heroes
  • „Criminal” by Britney Spears
  • „No Sleep” by Wiz Khalifa
  • „Free Fallin'” by John Mayer

Sprawdzono też, czego słuchają ludzie, w momencie kiedy postanawiają ogłosić całemu światu na swoim profilu, że już w związku nie są. Najczęściej w tle przygrywała grupa Mumfords & Sons z numerem „The Cave”

Na pozostałych miejscach:

  • „Crew Love” by Drake
  • „All of the Lights” by Kanye West
  • „Rolling in the Deep” by Adele
  • „Take Care” by Drake
  • „It Will Rain” by Bruno Mars
  • „We Found Love” by Rihanna & Calvin Harris
  • „Call It What You Want” by Foster the People
  • „Love You Like a Love Song” by Selena Gomez and the Scene
  • „Without You” by David Guetta

„We Found Love” Rihanny? Serio?

 

Facebook podał czego słuchają ludzie, którzy zaczynają być z kimś w związku.

Skomentuj

