Soundwave: Last.fm z geolokalizacją?

Fakt, że Twitter wykupił We Are Hunted może świadczyć o tym, że kolejną głośną sprawą w świece muzyki cyfrowej będzie tzw. music discovery. W sumie to nie ma się chyba czemu dziwić. Muzyki w sieci jest tyle, że system rekomendacji musi się znacznie usprawnić, aby łatwiej i szybciej móc wyławiać wartościowe rzeczy.

Soundwave to startup, który jest obecnie w fazie beta testów. Na prezentacji aplikacji poniżej możecie się zapoznać z tym, o co w niej chodzi, więc nie ma sensu, abym w 5 akapitach opisał to, co możecie zobaczyć w animacji. W skrócie można chyba określić Soundwave jako Last.fm z geolokalizacyjnymi bajerami.

 

Dla mnie zastanawiający jest fakt, czy rzeczywiście dla kogokolwiek, oprócz gromadki muzycznych freaków, istotne jest to, czego słucha się w jego okolicy. Czy to naprawdę tak istotne, że na mojej dzielnicy słucha się częściej Pezeta, niż na sąsiedniej? Z jednej strony Soundwave może okazać się całkiem przyjemną aplikacją na przykład na festiwalach muzycznych (obserwowanie tendencji po fajnych koncertach mało znanych zespołów), ale z powyższej animacji wynika, że chyba jest nieco zbyt skomplikowana.

Reklamy
Soundwave: Last.fm z geolokalizacją?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s