Twitter #Music jednak porażką?

Kiedy zamykano We Are Hunted i zaczęły pojawiać się plotki o tym, że serwis został wykupiony przez Twittera, byłem do tego ruchu nastawiony raczej pozytywnie. Twitter #Music zaliczył raczej udany start, jednak bardzo szybko zaczął spadać w rankingu AppStore.

Otóż by móc odsłuchiwać pełne wersje, trzeba zalogować się poprzez konto Rdio lub Spotfiy. Problem w tym, że – po pierwsze – nie wszyscy są zwolennikami logowania się na wielu serwisach loginami czy to z Twittera, Facebooka czy właśnie Spotify. Po drugie – logowanie takie w wersjach mobilnych oznacza, że nie da się odsłuchać całego kawałka bez uiszczenia opłaty, czy to na rzecz Spotify, Rdio, czy innych serwisów, które już niedługo także mają być dostępne.

Twórcy Twitter #Music mówią, że trudno w przypadku usługi mówić, że odniosła sukces, ale też nie chcą mówić, że okazała się porażką. Dają jej rok na to, by móc ją właściwie ocenić.

Warto przy tej okazji przypomnieć, że w We Are Hunted odsłuchiwanie pełnych utworów było darmowe. Czy spadek liczby użytkowników nowej usługi Twittera sprawi, że zmieni ona swoje założenia co do odsłuchiwania pełnych utworów? Nie ma się co dziwić alergicznym reakcjom użytkowników. Za każdym razem, kiedy nagle trzeba płacić za coś, co miało się „za darmo”, powstaje sporo wątpliwości i protestów. Czas pokaże, jak z sytuacją poradzą sobie szefowie Twittera.

Źródło: Digital Music News

Reklamy
Twitter #Music jednak porażką?

Jedna uwaga do wpisu “Twitter #Music jednak porażką?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s