Składanka YouTube: najprostsze, bardzo dobre narzędzie do odkrywania nowej muzyki

lazer

Przyznaję, że do tej pory nie korzystałem ze składanek proponowanych przez YouTube. Ale kiedy raz przez przypadek odpaliłem jedną z nich byłem w niezłym szoku. Serwis zaproponował mi bowiem zestaw 49 kawałków, które w olbrzymiej większości odpowiadały mojemu gustowi i oczywiście były w zbliżonej stylistyce do tego, który akurat oglądałem.

Posprawdzałem, jak te składanki prezentują się na kilkunastu przykładach i za każdym razem wynik był satysfakcjonujący. Olbrzymie ilości danych zbierane przez YouTube  przekładają się na to, że mechanizm dopasowywania składanek do naszego gustu działa bardzo dobrze. Funkcja ta jest jednak moim zdaniem zbyt mało widoczna, żeby mogła stać się alternatywą chociażby dla działającej na podobnej zasadzie Pandory. Dla przeciętnego użytkownika jednak mechanizm oferowany przez YouTube jest w zupełności wystarczający.

Jeśli chcecie sami to przetestować, to składankę YouTube znajdziecie na samej górze listy proponowanych filmów wyświetlanych po prawej stronie aktualnie oglądanego wideo.

Składanka YouTube: najprostsze, bardzo dobre narzędzie do odkrywania nowej muzyki

Skomentuj

