Beats Music szykuje mocne wejście?

New York Post poinformował o tym, że Beats Music naprawdę solidnie przygotowuje się do wejścia na rynek. Firma wykupiła już kilka (bardzo drogich) miejsc reklamowych w trakcie Super Bowl. W spotach pojawić się mają największe gwiazdy muzyki.

Pojawiły się także informacje, jakoby AT&T (110 milionów klientów) wprowadziło Beats do swoich telefonów i taryf. Szefowie Beats Music chcą zrobić wszystko, aby na starcie zabrać jak najwięcej użytkowników Spotify. Niedługo w USA ma się także pojawić Deezer, co na pewno nie jest pozytywną informacją dla Daniela Eka i spółki.

Ci, którzy mogli już popatrzeć na Beats Music mówią, że serwis ma bardzo przyjazny design, lepszy od tego w Spotify. Zaletą BM ma być także to, że za rekomendowanie muzyki będą tam odpowiadać ludzie a nie skomplikowane algorytmy oparte głównie na Echo Nest. Ci, którzy pracują nad Beats Music zapowiadają po prostu, że ich produkt będzie lepszy niż Spotify.

O efektach ich pracy przyjdzie nam się pewnie przekonać Amerykanom już całkiem niedługo a my Słowianie, wiemy jak czekanie na nas działa. Lubimy czekać na to, co Ameryka dała.

Źródło: New York Post

Reklamy
Beats Music szykuje mocne wejście?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s