Tego jeszcze nie grali. Zespół M.I.G. promuje swój hit, emitując go jako reklamę

mig1

Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Chcę sobie włączyć film na YouTube a tu jako reklama pojawia się klip formacji M.I.G. „Miód malina”. Informacja dla tych z Was, którzy się nie orientują – to jeden z większych przebojów disco polo ostatnich miesięcy.  Samą formację M.I.G. powinniście natomiast kojarzyć z kultowego klipu „Co ty mi dasz„.

Zastanawiam się jednak, po co Migowi taka promocja utworu? „Miód malina” nie wymaga raczej promowania, klip ma już bowiem ponad 11 milionów wyświetleń i ci, którzy mieli to usłyszeć, zapewne już usłyszeli. Dodatkowo warto wziąć pod uwagę to, że reklamy na YouTube najprawdopodobniej nie są najtańszą promocji.

Przyznaję, że nie rozumiem do końca tego posunięcia i mam dziwne przeczucie, że skoro na takie działania nie wpadli jeszcze ludzie z dużych wytwórni, to nie są one raczej skuteczne. Ja jednak miałem perwersyjną przyjemność z wysłuchania całej kompozycji M.I.G., mając z tyłu głowy to, że dzięki temu, że obejrzałem całą „reklamę”, to Boiler Room zarobił na disco polo parę pensów.

Tego jeszcze nie grali. Zespół M.I.G. promuje swój hit, emitując go jako reklamę

Skomentuj

